¡Jipijapa! - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu ¡Jipijapa! - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu

¡Jipijapa!

Door: marenjephte

Blijf op de hoogte en volg Maren en Jephte

13 Januari 2011 | Ecuador, Puerto López

¿Que tal?
Hier gaat het goed. We zijn gisteren samen met de zoon van de hosteleigenaren en twee anderen naar een waterval geweest (jaja, weer een. Als het begint te vervelen zeg het maar, ons verveelt het nl. nog niet). Agua Dulce heet hij, en ligt ergens in het regenwoud achter het stadje Jipijapa. Dit was de mooiste tot nu toe, met name omdat het geen bekende toeristische trekpleister is. Hij ligt ergens ver weg verstopt en je moet de weg weten om er te komen.
Na een bezoek aan de waterval hebben we geluncht in een van de huizen in het nabijgelegen dorpje, niet echt een restaurant, maar we kregen de mensen zo ver om voor ons een kip te slachten en te bereiden. Verser kan niet!
Vandaag hebben we onze tweede Spaanse les gehad. Het gaat heel goed en vier uur les per dag is niet te lang. En het uitzicht...! (Zie foto)
Berichtje voor Bart: Ja, we zijn mooi bruin door de zon, en hebben ons toevallig eergisteren nog laten knippen, door een travestiet, ¡Chevere!
Veel plezier daar in P. en laat ons huis heel!

  • 14 Januari 2011 - 08:53

    Pia:

    Leuk,we hebben in de klas een nieuwe white board,zo eentje met de computer.

    Ik mis je nog steeds,ik ga zo lekker de foto's bekijken..

    xx!

  • 14 Januari 2011 - 15:20

    Eva Veldman:

    Hey, bedankt voor het toevoegen :) Ik heb destijds wel jullie Amerika verslaggeving gelezen en vroeg me af wat Little Russia is? En hoezo was NYC toch wel een vreemde stad? 'T klinkt allemaal super verder, wow wat een leven!! Jullie genieten enorm zie/lees ik, heeel veel plezier gewenst!
    Met mij gaat het overigens goed. Heb net wat reisjes naar Krakow, Praag, Denemarken, Berlijn en Parijs geboekt om mijn niet inspirerende werkgerelateerde leven inspirerend te maken :P Keep n touch en take care!

  • 15 Januari 2011 - 10:41

    Marí:

    ach mn schatjes, wat n lust voor oog en hersenpan -waar alles binnenkomt- toch weer! mag dit vast niet van B maar MOET ff, kan mn kindjes maar node missen wil meteen weten als er weer wat is. moet kofferpakken half klaar. ff eten, weg. vreselijk, vakantie, pas leuk als je ER bent.
    dus. ga nu gauw verder, we blijven in contact. dag mn lievekes, maak er na de les n fijne dag van, dat is aan jullie wel besteed!! dikke kus, liefs, M

  • 15 Januari 2011 - 22:20

    Monique:

    Zo leuk om wat van jullie reis mee te beleven, ik herken ook heelveel vooral de helse busritten en kippekoppen en poten.
    ben erg blij dat jullie zo lekker genieten!
    ik geniet ook wat mee van de mooie foto's :)
    have fun
    experience it all!!
    groetjes Mo

  • 17 Januari 2011 - 11:39

    Niels:

    He luitjes,
    Ik wordt jaloers als ik de foto's zie!
    Supermooi allemaal, maar ik mis jullie nou al ;)
    grtjz,
    Niels

  • 18 Januari 2011 - 15:07

    Vin:

    Ik wil dat uitzicht ook ...
    ;)

  • 19 Januari 2011 - 22:10

    Sanne De R:

    Fijne foto's en ongetwijfeld veel fijne momenten. Geniet ervan! Dikke zoen Sanne en Tobias

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Puerto López

Zuid Amerika

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2011

La Ultima Vez

08 Maart 2011

Isla del Sol en La Paz

28 Februari 2011

Nazca en Machu Picchu

18 Februari 2011

`Blaadjes´ op de rails: Geen treinverkeer!

09 Februari 2011

La Cordillera Blanca
Maren en Jephte

Hallo, welkom op ons reislogboek. Hiervandaan houden we jullie op de hoogte van onze reis door Zuid-Amerika.

Actief sinds 23 Okt. 2010
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 38979

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 31 Maart 2011

Zuid Amerika

Landen bezocht: