Isla de Curaçon - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu Isla de Curaçon - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu

Isla de Curaçon

Door: marenjephte

Blijf op de hoogte en volg Maren en Jephte

02 Januari 2011 | Ecuador, Canoa

Bedankt voor alle reacties en allemaal nogmaals de beste wensen!

Even een kort verslagje, vandaag zijn we naar Isla de Curaçon geweest. Een eiland bestaand uit mangrovebos. Je gaat met een kano door een soort uitgehakte tunnels en vaart om het eiland heen waar zo´n 900 tot 1000 fregatvogels broeden. Er zitten verder nog allerlei soorten vogels, reigers, ibissen, pelikanen, enz. Indrukwekkend tussen de wortels van de mangrovebomen te varen. Verder hebben we onze eerste slang gezien, krabben die in bomen klimmen en een heleboel termieten!!
Dit was het even voor nu, ¡hasta luego!

• 03 Januari 2011 - 19:55

Pia:

Ik heb weer een nieuw stuk blog.
    Maar ik zie dat je het daar leuk vind?
    Ik mis jullie wel.
    Soms denk ik: ' Zal ik even vragen hoe het met Maren en Jephte gaat in Eindhoven' .
    Maarja dat klopt niet.

xxx :P :D :) :T 8-)

• 04 Januari 2011 - 15:05

Marí:

dus jullie hebben ook vuurwerk gehad? zelf afgestoken ook? dag 1 was nog redelijk rustig, maar dag 2 hing van de bezoekjes aan elkaar...zucht. gistermo werk en smiddags bejaordenfilm in Gr met koffie+cake (B ook en zelfs nog appeltaart daarna in t café, dus die plak cake van mij zondag heeftie alweer dubbel en dwars gepasseerd. en dan dat overgewicht van m hè..) vanochtend fijn om 1/2 9 bij de fysio (rug). moet wel beter zijn voor parijs aub. dat komt er nu snel aan, eind volgende week vertrekken we al! Pi krijgt goed onderdak, 1e helft bij Ellen van Noordkust en 2e bij Robbie en Paulien hier in Ollerom; Beppie -hun hond- is dood. Pi is snel aan t verouderen, krakkemikkig overeind komen, geen lange einden hardlopen en staar in beide ogen. maar Boemer en Wammes zijn nog steeds dol op haar. en zij niet alleen! Voor we vertrekken laat ik haar ff checken bij de honddokter. voelt beter.
    zo nou ff mn geld over de balk gooien en de paot wegbrengen.
    dag liefies, zijn jullie nog braaf?
    xxx

• 04 Januari 2011 - 15:07

Marí:

..post bedoel ik natuurlik! x

• 06 Januari 2011 - 11:38

David :

gelukkig nieuwjaar schatjes :) mis you xx have a great time together :) smak smak