Aankomst in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu Aankomst in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu

Aankomst in Quito

Door: marenjephte

Blijf op de hoogte en volg Maren en Jephte

09 December 2010 | Ecuador, Quito

¡Hola todos!
gisternacht zijn we aangekomen in Quito, hoofdstad van Ecuador. Vanuit NYC naar Miami gevlogen, en meteen door naar Zuid Amerika. De luchthaven was klein en primitief, alle tassen moesten bijvoorbeeld door een rontgenapparaat terwijl er niemand op het scherm keek of er iets in zat dat niet toegestaan is. Nogal een verschil met de VS, alhoewel ze bij onze uittocht nauwelijks gecontroleerd hebben. Als je het land maar uit gaat zijn ze een stuk soepeler!
Hier in Quito een zeer warm onthaal met een uitgebreide uitleg over de omgeving en dingen waarop we moeten letten (na zeven uur 's avonds niet meer de straat op bijv.) Vandaag een relaxt dagje in onze hangmat op het dakterras, morgen de stad verkennen.
Wel even wennen aan de hoogte trouwens! ¡Hasta luego!

• 10 December 2010 - 08:10

Malou:

joeehoeee
    vooral die foto met de hangmat ziet er te gek uit!!
    Veel plezier in Quito enne doe een horloge om..

x

• 12 December 2010 - 12:09

Pia:

:D Bedankt voor je kaart!:P
    Echt,ik hoop dat je het daar leuk hebt in Ecuador!:)

• 13 December 2010 - 16:39

Marí:

hee lievekes, eindelijk lees & zie ik jullie weer maar is J wel gezond? teveel kippesoep misschien? of is t stoeletje te klein voor zn dikke bil? die hangmat lijkt me heerlijk. en is t vakantie, inspriartie opdoen of hard werken? dag schatjes, dikke X M