Van High Line tot Skyline - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu Van High Line tot Skyline - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu

Van High Line tot Skyline

Door: marenjephte

Blijf op de hoogte en volg Maren en Jephte

05 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo daar zijn we weer, veel gezien de afgelopen dagen. Vrijdag naar Coney Island en Brighton Beach (little Russia) Op CI staat een soort spookkermis uit de jaren dertig. Alles is min of meer onveranderd gebleven. Om in spooksferen te blijven zijn we op de terugweg uitgestapt bij Green-wood cemetery, een enorme begraafplaats met kris kras graven overal om je heen. Er liggen zo'n 600.000 mensen begraven! Gegeten in een bar waar je bij ieder biertje een gratis pizza krijgt. Daar smullen wij Hollanders bij, nietwaar?
Gisteren een drukke dag in Manhattan, over Brooklyn Bridge de stad in gelopen, daarna naar Chelsea Market, een overdekte markt volgestouwd met mensen en alleen maar kwaliteitsproducten. Vervolgens een stuk over de High Line gelopen, een oude spoorrails omgebouwd tot een prachtige wandelroute door de stad. Een poging gewaagd om over Times Square te lopen, maar het was 'too crowded' zoals ze hier zeggen. Wel indrukwekkend al die lichtreklames!! Om de dag af te sluiten hebben we in Brooklyn gegeten in een zaakje waar de pizza's een diametertje 100 cm hadden en naar de film geweest. Tot slot aan de voet van de Brooklyn Bridge genoten van een prachtig uitzicht op de skyline van Manhattan.
Vanmiddag staan Central Park en The Cloisters op het program, we keep you updated!

• 06 December 2010 - 10:31

Malou:

Heey reizigers,

Leuk om jullie verhalen te lezen!!!
    ben benieuwd naar de volgende..

xx

• 08 December 2010 - 17:54

Pia:

Grrrriieezzzellliiggg....

Bleh..Ik mis jullie! :'(

Ik hoop dat jullie het daar wel heel leuk hebben!:D

Veder nog veel plezier!:)

xx Pia :P