maren is jarig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu maren is jarig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu

maren is jarig

Door: marenjephte

Blijf op de hoogte en volg Maren en Jephte

02 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi There, right from the heart of Brooklyn, New York City! Turbulente vlucht gehad, uitgeweken naar Philadelphia om te tanken. 18:00u in NYC ipv 12:00 en dan de Customs nog!
Vandaag Maren's verjaardag gevierd met uitzicht op skyline Manhattan, niet slecht!! Met de ferry naar Staten Island (langs Statue of liberty) en terug. Daarna Financial District bekeken, Trinity Church, en toen Ground Zero, erg indrukwekkend! Een enorme bouwput midden tussen de wolkenkrabbers waar keihard gewerkt wordt om zsm een heel nieuw complex uit de grond te stampen.
Nog even snel door Chinatown en Little Italy en weer terug naar het hostel, lees: sort of studentenkamer
naast de keuken en gezamenlijke woonkamer met comedy central op de buis.

• 03 December 2010 - 08:37

Tilly:

Ben ik blij dat ik niet in dat vliegtuig zat!
    Leuke verjaardag zo te horen, nog proficiat!!! Maren.
    Dat waren heel wat highlights voor de eerste dag, veel plezier met de verdere verkenning.
    XXXXXXX

• 03 December 2010 - 11:18

Stef&Vin:

Gefeliciteerd nog!! Bijzondere verjaardag gehad dus. Volgens mij hebben jullie nu al een album vol aan ervaringen :)
    In NY geen sneeuw zo te zien? Hier is 't nog steeds mooi wit en de zon schijnt zelfs. Geniet! x

• 03 December 2010 - 13:38

Pia:

Ai...
    Net zoals bij dat vliegtuig naar Canada..
    Maar FIJNE VERJAARDAG!:D

Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt!
    xxxxxxxxxxxxxxxx
    Pia
    (ik mis je heel erg!)

• 05 December 2010 - 11:57

Lydia:

ohoh!! helemaal vergeten dat je jarig was maren, maar bij deze nog heel erg van harte!
    Gelukkig zijn jullie heelhuids aangekomen :)
    Nog fijne Yorkexperience en dan weer op naar de volgende! Hele dikke lieve kus!