¡Feliz Navidad! - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu ¡Feliz Navidad! - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Maren en Jephte - WaarBenJij.nu

¡Feliz Navidad!

Door: marenjephte

Blijf op de hoogte en volg Maren en Jephte

25 December 2010 | Ecuador, Otavalo

Allemaal een heel fijn Kerstfeest toegewenst vanuit Ecuador!!

• 26 December 2010 - 14:05

Liedje:

Und auch aus this coldkalte eindhoven!
    (IK WIL OOK ZO'N KERSTBOOM!)
    Hadden jullie toevallig misschien mijn smsje ontvangen? Hebben jullie überhaupt een mobiel mee die het doet?
    liefs!

• 29 December 2010 - 19:20

Marí:

ja, ik zat zo te denken hoe dat is om kerssemis in de 'warmte' te vieren. we zijn er echt niet aan gewend en t zal wel behoorlijk vervreemdend zijn. ik blijf maar hier in de witte weelde.

• 30 December 2010 - 10:42

Maaike Bloemen:

Hoi Jephte en maren,

Ik heb van de week contact gehad met mari en hoorde dat jullie inderdaad vertrokken zijn. Valt het tot nu toe mee? Nog geen dieven op je pad gevonden? Ik hoop van niet.
    Hopelijk valt er niet al te veel regen en kunnen jullie goed genieten van jullie uitstapjes.
    Hier alles prima. Hebben inderdaad genoten van de overvloedige sneeuw: met de kleinkinderen een iglo gebouwd, die er nog steeds staat. Dus het blijft hier koud, maar vandaag is het er heel zonnig bij. Dus we genieten.
    Heel veel reisgenot.
    Liefs,